Čtvrtek 14. 12. 2017

V Česku byl loni zvýšený zájem o prémiové značky aut, vedlo BMW

18.01.2016

Praha - V loňském roce se v Česku dařilo luxusním a prémiovým automobilovým značkám. Růst prodejů většiny z nich byl nad pětinovým tempem celého trhu. Prvenství uhájila automobilka BMW, vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů.

zpráva V Česku byl loni zvýšený zájem o prémiové značky aut, vedlo BMW

BMW loni zvýšila prodej o 30 procent na 5885 vozů, za ní následuje Audi s růstem o téměř 28 procent na 5019 prodaných aut a třetí skončil Mercedes s nárůstem o čtvrtinu na 4822 vozů.

Rekordmanem mezi luxusními značkami je Lamborghini, které loni zvedlo prodej v Česku o 150 procent na 15 prodaných vozů. Loni otevřené zastoupení značky tak splnilo cíl, o kterém při otevření prodejny na pražském Smíchově loni v dubnu hovořil generální ředitel Staphan Winkelmann.

BMW loni zvýšila prodej o 30 procent na 5885 vozů, za ní následuje Audi s růstem o téměř 28 procent na 5019 prodaných aut a třetí skončil Mercedes s nárůstem o čtvrtinu na 4822 vozů.

Rekordmanem mezi luxusními značkami je Lamborghini, které loni zvedlo prodej v Česku o 150 procent na 15 prodaných vozů. Loni otevřené zastoupení značky tak splnilo cíl, o kterém při otevření prodejny na pražském Smíchově loni v dubnu hovořil generální ředitel Staphan Winkelmann.

Zdroj: ČTK 

Autor: Redakce

Diskuze


Pokud chcete vstoupit do diskuze, musíte se nejprve přihlásit.

Hlavní události

Čtěte další události z oblasti hlavní události

Ekonomika a politika

Čtěte další události z oblasti ekonomika a politika

Akcie

Čtěte další události z oblasti akcie

Měny a sazby

Čtěte další události z oblasti měny a sazby

Komodity

Čtěte další události z oblasti komodity